Recenziile altora

Si deci tipul asta are spatiul lui delimitat pe un site, in care isi scrie recenziile. Sunt trupe de underground clasice cum ar fi Black Flag, X, sau Minutemen. Wire si Gang of Four sau chiar Joy Division, trupe britanice, sunt si ele acolo. Fata de recenziile mele spre exemplu, tipul asta ia cate o trupa si trece prin toate albumele ei.
Doar fiindca sunt trupe consacrate deja, nu inseamna ca nu merita sa mai fie mentionate pe aici-pe colo, mai ales avand in vedere ca recenziile astea sunt destul de detaliate, bine documentate, si interesante mai ales datorita copertilor de albume care coloreaza paginile. Si sunt sigur ca mai sunt destui oameni care nu stiu mare lucru despre ele si ar trebui sa afle. Fiind un fan devotat Stooges pot spune ca am aflat lucruri noi citind recenzia despre ei, deci practic a meritat.
Na linkul: link

Un comentariu:

  1. Hei omule, întâi de toate să-ți mulțumesc din nou c-ai crezut că fac o treabă destul de bună să adaugi un link la recenziile mele. Mersi mult! :D

    Problema e că site-ul a fost hackuit - s-a restaurat acum dar foarte încet, și încă e în proces de reconstrucție. Eu de-abia mi-am redobândit accountul acum câteva luni, și asta plus universitatea explică de ce am luat un hiatus mai lung de la scris recenzii.

    Dar oricum, ce vroiam să zic - linkul e stricat fiindcă tag-ul nu mai merge ca lumea. Ca să fii mai sigur, schimbă-l cu linkul ăsta te rog: http://amdoar18ani.ro/author/cristi/

    RăspundețiȘtergere